Hoe kan ik mijn bestelde cadeau retourneren?
DeKleineVogelaar.nl wil graag tevreden klanten! Wij geven niet voor niets een 100% tevredenheidsgarantie. Dus als je onverhoopt toch niet tevreden bent over je bestelling, dan heb je 14 dagen de tijd om je bestelling aan te melden. Je hebt na de aanmelding van het retour nogmaals 14 dagen de tijd om het cadeau retour te sturen. Is deze termijn verstreken, geen probleem, neem dan gewoon even contact met ons op.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van dit herroepingsrecht, zal het cadeau of de bestelling in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Je kunt contact met ons opnemen via klantenservice@dekleinevogelaar.nl.
Let op: het is belangrijk dat het product in originele staat verkeert en in de originele verpakking retour wordt gestuurd, zodat wij dit product opnieuw kunnen verkopen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Stuur een email naar: klantenservice@dekleinevogelaar.nl, met daarin de volgende informatie:
- naam en bankrekeningnummer (voor terugstorten aankoopbedrag)
- ordernummer en datum van de bestelling
- welke producten er worden geretourneerd
- reden van retour sturen
- nadat je ons hebt geinformeerd, kun je vervolgens het product in originele staat en in de originele verpakking naar ons terugsturen.
- vermeld het ordernummer duidelijk op het pakket.
- bewaar het eventuele verzendbewijs
- Na ontvangst en de controle van het pakket, storten wij het betreffende bedrag retour binnen 7 werkdagen.
Retouradres:
deKleineVogelaar.nl
T.a.v. klantenservice (o.v.v. het ordernnummer)
Tulpenstraat 20
4818 GV Breda
Product ruilen?
Wil je je cadeau ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@dekleinevogelaar.nl. Omdat wij tevreden klanten erg belangrijk vinden, bieden we je altijd de mogelijkheid om GRATIS te ruilen. Voor de gemaakte verzendkosten ontvang je een tegoedbon. Het is voor ons helaas niet mogelijk om ook de nieuwe verzendkosten voor onze rekening te nemen.
Volg de volgende instructies op, nadat je ons per email hebt geinformeerd over de retourzending:
- nadat je ons hebt geinformeerd, kun je vervolgens het product in originele staat en in de originele verpakking naar ons terugsturen.
- vermeld het ordernummer duidelijk op het pakket.
- bewaar het eventuele verzendbewijs
Retouradres:
deKleineVogelaar.nl
T.a.v. klantenservice (o.v.v. het ordernnummer)
Tulpenstraat 20
4818 GV Breda
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven. Wat nu?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Als er kosten aan verbonden zijn, kunnen we deze wel aan je doorbelasten.