Klachten

Wij streven naar 100% tevreden klanten, dus als je een klacht hebt dan horen we dat graag zo snel mogelijk. Want samen met jou zoeken we dan naar een oplossing. We verzoeken je vriendelijk om contact met ons op te nemen via: klantenservice@dekleinevogelaar.nl als je een klacht hebt. Bellen kan natuurlijk ook.

Om de klacht goed in behandeling te kunnen nemen ontvangen we graag de volgende informatie:

  1. ordernummer
  2. aankoopdatum
  3. productomschrijving

Na ontvangst van je bericht nemen we uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op. 
Wil je het het cadeau liever retour sturen? Volg dan onze retour-procedure.

Wij streven ernaar om klachten zo goed mogelijk op te lossen. Mocht je desondanks toch niet tevreden zijn met onze klachtenafwikkeling, dan kun je als klant altijd een klacht indienen via het Europees ODR platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

© 2012 - 2024 deKleineVogelaar.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel